שם משתמש: סיסמא:
הרשמה לאג'נדה



דתיות גאות
ברוכות הבאות לביתן של הלסביות הדתיות. הבית נועד לאפשר מפגש, תמיכה, דיון ויצירהבין נשים דתיות שאוהבות ומתאהבות בנשים.יש בו מקום לכל מי שמרגישה שייכת - הכנסו, הדלת פתוחה...
מילק


מילק
פורסם לפני 5501 ימים     מאת ירושלמיתאחת     סה"כ תגובות: 12     תגובה אחרונה לפני: 5498 ימים

היה מרגש לראות כ100 חברי הקהילה, לסביות, הומואים וטרנסים (היו סטרייטים?).
כיפות מסוגים שונים, חצאיות, מכנסיים.

הסרט מעצים, השאיר אותנו בפה פעור.
היה לנו קשה לצפות בו, בעיקר בגלל שבדקות שקדמו לו אמרנו שננסה להשליך ולדמיין שבמקום הומואים עומדות נשים דתיות/חרדיות, העוצמה של הכוח הגאה היתה כלכך מוחשית, כלכך לא מדומיינת, כלכך חודרת.

אז נכון ששומעים יותר ויותר על הומואים ולסביות דתיים וכמו שאמרנו לגל אוחובסקי - העבודה שנעשית אצלינו היא הרבה יותר קשה, היא העבודה האמיתית לניראוּת וקבלה מול האוכלוסיה.
לפני כמה שנים היה קשה לי להאמין שבחברה הדתית/חרדית יקבלו אותנו בקלות, אם בכלל, ואני מודעת לכך שכל אחת מאיתנו עושה בסביבתה מהפכה שקטה ועוצמתית. אנחנו משלמות היום את המחיר למען אלו שיבואו אחרינו.

וכמו אז בסן פרנסיסקו, גם היום כאן, אצלינו.
חלקנו מסתכנות בנידוי, בהחרמה, בנתק משפחתי. אבל המודעות שלנו חודרת לאט לאט לציבור, היום אנחנו חייבות להמשיך לפעול, להמשיך להגיד לעולם שהנה, אנחנו קיימות, אנחנו כאן!


בהחלט מגיע תודה ענקית לכל המארגנות.
יישר כוחכן!


שבת שלום.


אהבת את הפוסט? סמן לייק:
הגדרות תצוגה
הודעה מחבר שעה תאריך




המלצה לעמוד הראשי קהילת תמיכה טכנית מנהלי קהילות הסכם שימוש באתר צור קשר השוואת מחירים בתי מלון בחו"ל Copyright ©2007-2009, אג'נדה

(0.1563)