שם משתמש: סיסמא:
הרשמה לאג'נדה



מדריך למשתמשי הפורום חיפוש בפורום כללי פורום טלנובלות ימי הולדת כמה פרקים יש לפורום בנענע

פרקי הסיום


פרקי הסיום
פורסם לפני 3282 ימים     מאת EVGLEV     אין תגובות    

אז ג'ה בום כיסח את ג'ה יול במכות לא על כך שהפליל אותו אלא על כך שלא היה כן איתו ולא סיפר שאימם היא שהרגה את אביהם החורג שהוא גם הבן שלה וגם לא היה נותן לאימו ללכת לכלא ואמנם מדובר במכות רצח, אבל מסתבר שדונג מין צפה את זה ודווקא המכות גרמו לג'ה יול להירגע כי שילם על מה שעשה לאחיו.

ג'ה יול הצליח לשכנע את אימו לשחרר אותו מהמרפאה למרות שעדיין האמין שקאנג וו קיים ונענה לבקשה של אימה של הא סו להתרחק ממנה, אבל העקשנות של הא סו עשתה את שלה והיא אמרה לו שדונג מין טועה והוא היה צריך לספר את האמת לאחיו ולעורך דינו וגם עכשיו הוא טועה. הא סו מבהירה לו שקאנג וו לא קיים ומנחה אותו לחפש את הסטירה שבו. קאנג וו מנסה לשכנע את ג'ה יול שהוא אמיתי לאחר שהא סו מבינה שהוא יהיה ומבקשת ממנו להודות לו על ששמר עליו ולחפש את הסטירה כי בכל הזיה יש סטירה. כשג'ה יול מדבר עם קאנג וו, השקעה נהדרת בשחקן שהוא הזיה הוא שומע שהם נפגשו לפני שלוש שנים והוא עדיין בכיתה י"א ומבין שקאנג וו הוא התגלמות שלו בילדותו.

הוא מבין שקאנג וו לא קיים וחוזר להתאשפז ונפרד ממנו. הטיפול מתקדם יפה אך הוא משכנע את הא סו לקחת שנת שבתון ולא להיות בקשר ורק אם לא תשכח אותו שישארו ביחד. למרות הזוג שהסכיזורפנית שהוא הציל מנסה לשכנע אותו לחשוב גם על עצמו.

ג'ה בום שומע על הטראומה שאימו ואחיו עברו כשהתחבאו בשירותים ציבורי ממישהו שאימם חושבת שזה עשה את המחלה ומבין שכשהוא ראה אותם שמחים ומאושרים בלעדיו זה לא היה בילוי של אימא ובן אלא ניקוי לאחר שנפלו לאסלה וחוו סכנה. ואז אימו מגלה שמתחיל לצמוח לו שיער שחור ואכן אחרי שנה כבר יש לו שיער רגיל ולא שיער השיבה שהיה לו בכל שנות המאסר.

הא סו המומה מקבלת פנים צוננת ואז ג'ה יול שוב גר בביתם ומכינים לה הפתעה שג'ה יול חיכה לה לאחר שנה משפחתה כבר מקבלת אותו לאחר שהוא גם הופיע ברדיו ואנשים התקשו להאמין שמדובר באדם חולה והוא הכניס את הא סו להריון כשלמעשה הוא התעקש לקיים יחסים כשלא היה קונדום והרס לה את הדוקטורט.

סצינות סיום נהדרות של השלכת פרות או ירקות כדי לשחרר כעסים זה על זה ובסוף שג'ה יול מגן על הא סו ועל העובר שלו ממה שעלול לפגוע בה והסירוב שלו לחתום למעריצה.

ועוד לא יודע אם פספסתי משהו אך רק בפרקים האלה הבנתי שדונג מין נשוי, לא לגרושתו אלא לאישה אחרת שפשוט הייתה רחוקה ממנו הרבה זמן ועכשיו הם קבעו להיפגש יותר בעוד אהובתו מהעבר מתחילה מערכת יחסים עם ג'ה בום ועדיין גורמת לו לקנא ולא להבין מה היא מוצאת בג'ה בום.

נחמד היה גם לראות את ג'ה בום ואימו יחד עם הוריו של הידיד של הא סו בקבוצת תמיכה למשפחות של הסובלים מהפרעה נפשית.

אחד הקוריאניות הנהדרות מצטרפת לרשימה של העמקת נושאים חשובים כמו הנושא המשפטי בקולו של הלב והנושא המשטרתי בטירונים, העניין הנפשי חזק ביותר בדרמה שפותחת מידע חדש ומבט מעניין על האירועים, על המחלות ועל הטראומות ובעיקר שגם רופאים פסיכיאטרים לא חסינים בפני הפרעות נפשיות כמו שגם אונקולוגים לא חסינים מסרטן.

אהבת את הפוסט? סמן לייק:
הגדרות תצוגה
הודעה מחבר שעה תאריך






אנחנו גם בטוויטר!




צלמית מי ומי ב"שובל של שקרים"
צלמית מי ומי ב"הלוחמת"
צלמית מי ומי ב"בזמן שישנת"
צלמית ספיישלים לסדרות אסייתיות   
צלמית ספיישלים לסרטים אסייתיים   
צלמית מי ומי ב"שדרות ברזיל"
                                       
צלמית מי ומי ב"שקר היופי"

צלמית מי ומי ב"לב משוגע"
צלמית מי ומי ב"מעבר לים"
צלמית הסודות של איסבל- טלנובלה מאת ניר של הלילה
שיחון קוריאני שימושי

מי ומי בלחיות את החיים

מילון הקלישאות הטלנובליות

שקרי האהבה

הטלנובלה דון חואן ועלמתו היפה

ללא ספק - הנפשות הפועלות

יומן חיים - הנפשות הפועלות


המלצה לעמוד הראשי קהילת תמיכה טכנית מנהלי קהילות הסכם שימוש באתר צור קשר השוואת מחירים בתי מלון בחו"ל Copyright ©2007-2009, אג'נדה

(0.0586)