שם משתמש: סיסמא:
הרשמה לאג'נדה



מדריך למשתמשי הפורום חיפוש בפורום כללי פורום טלנובלות ימי הולדת כמה פרקים יש לפורום בנענע

Master's Sun ()


Sun Master's Sun Sun (Spoiler_01)
פורסם לפני 3489 ימים     מאת ההרצליינית     אין תגובות    

Master's Sun היא דרמת פנטזיית אימה קומית קוריאנית, ששודרה ברשת SBS בחודשים אוגוסט 2013- אוקטובר 2013. הדרמה היא בת 17 פרקים שהניבו רייטינג מכובד, שעלה מפרק לפרק. הדרמה תורגמה במלואה לעברית, וניתן למצוא אותה תחת השם "השמש שמאירה על האדון" באתר subeastasia.




הדמויות/השחקנים בדרמה:


טה גונג שיל/טה יאנג (ג'ונג היו ג'ין- "פסטה", "אהבה גדולה",
Thank You, Sang Doo, Lets Go To School, Ruler of Your Own World, Hello My Teacher, Snowman, תפקיד אורח ב- Flower Boy Ramyun Shop).


גו ג'ונג וון/ג'ו-ג'ון (סו ג'י סוב, "קין והבל", Road No. 1, Ghost, We are Dating Now).


קאנג וו (סו אין גוק, "גשם של אהבה", עני לי, 1997, Another Parting , תפקיד אורח ב- Answer Me 1994).


טה יי ריונג (קים יו רי, "אליס בארץ הפלאות", Royal Family)

תקציר העלילה (קצת מספיילר):
טה גונג שיל היתה בעברה בחורה מצטיינת ומוצלחת (על-כן היא קיבלה את הכינוי "טה יאנג"- השמש הגדולה). אך בעקבות תאונה שקרתה לה, היא הפכה לבחורה משונה שמתחילה לראות רוחות-רפאים שמטרידות אותה יומם וליל עם בקשות שונות ומשונות Smiley_Shocked. באחד הימים, היא נתקלת בג'ו ג'ונג וון, מנכ"ל עשיר של קניון גדול, מפורסם ויוקרתי בסיאול. היא מגלה שנגיעה בו מצליחה להבריח את רוחות-הרפאים שמטרידות אותה ללא הרף, ועל-כן, למורת-רוחו, היא מתחילה לעבוד כמנקה באותו קניון ומנצלת כל הזדמנות כדי להיצמד אליו. בהמשך, הוא מתחיל להאמין לה שהיא רואה רוחות-רפאים, מתחיל להתרגל לכך שהיא נצמדת אליו ומחליט להשתמש ברשותה בכוחותיה המיוחדים, כדי לפתור תעלומה מסתורית מעברו...




דעתי על הדרמה:
אומנם לא מדובר בדרמה מקורית, מהפכנית או יוצאת-דופן, אבל בהחלט מדובר בדרמה כייפית, מהנה ומקסימה Smiley_Love_A, שמשלבת בהצלחה רבה בין על-טבעי, דרמה, קומדיה, רומנטיקה וסיפור מתח (שכלל כמה טוויסטים די מופרכים- שאחד מהם אפילו ניחשתי!- שלא פגמו ברמתו וברמת הדרמה, ולא פגמו בהנאה שלי ממנה).
מלבד העלילות המרכזיות של הדרמה, כמעט בכל פרק של הדרמה היה את המקרה של רוח-הרפאים ש"נטפל" לגיבורה, טה גונג שיל, בבקשה לעזרה כלשהי, כשבכל פעם טה גונג שיל וג'ו ג'ונג וון (שתמיד היה "נגרר" אחריה בכל המקרים האלו, ולא תמיד מרצונו Smiley_Silly...) היו מביאים את הבעיה שנתקלה בה רוח-הרפאים התורנית, אל פתרונה.




ג'ונג היו ג'ין היתה מצוינת בתפקיד טה גונג שיל וגם המראה שלה בדרמה הזאת היה מעולה! גם סו ג'י סוב היה מצוין וכובש בתפקיד ג'ו גונג וון. הכימיה ביניהם היתה מחשמלת- אפשר היה להרגיש את הניצוצות שעפו ביניהם, והם היו כ"כ מקסימים ביחד! Smiley_Love_A












קאנג וו, הגיבור המשני של הדרמה היה מאוד חמוד וסימפטי, וגם השחקן שגילם אותו- סו אין גוק- עשה עבודה מצוינת בגילומו. הגיבורה המשנית- טה יי ריונג- היתה הנקודה החלשה בדרמה הזאת- היא היתה מעצבנת ורוב הזמן די מיותרת (רק באחת הסצנות של אחד מפרקי הסיום, היא היתה נחוצה והכרחית). למרות זאת, השחקנית שגילמה את דמותה (קים יו רי) היתה בסה"כ בסדר. בתור זוג משני, טה יי ריונג וקאנג וו היו בסדר בסה"כ- לא פחות ולא יותר (אם כי קצת ריחמתי עליו, שבחור חמוד כמוהו, נאלץ לסיים את הדרמה עם בחורה מעצבנת כמוה Smiley_Ermm...).




יתר שחקני המשנה, ובראשם צ'וי ג'ונג וו ("הנסיכה התובעת", "צייד עירוני", "49 ימים", "מלכת התהפוכות, יופי של ירושה, Ghost), עשו עבודה מצוינת בגילום דמויותיהם.


הסוף: סיום הדרמה, כמה לא מפתיע, היה טוב Smiley_Wink.


בשורה התחתונה: דרמה, שאומנם לא ממציאה מחדש את הגלגל (וכוללת כמה מהלכים די מופרכים), אך היא כייפית ומהנה לצפייה ומומלצת בחום!


קליפ עם אחד משירי הנושא המקסימים של הדרמה:




לסקירה של דנה אודות הדרמה:
http://www.agenda.co.il/243/forum/921449










תוקן על ידי ההרצליינית 10/9/2014 13:56

אהבת את הפוסט? סמן לייק:
הגדרות תצוגה
הודעה מחבר שעה תאריך






אנחנו גם בטוויטר!




צלמית מי ומי ב"שובל של שקרים"
צלמית מי ומי ב"הלוחמת"
צלמית מי ומי ב"בזמן שישנת"
צלמית ספיישלים לסדרות אסייתיות   
צלמית ספיישלים לסרטים אסייתיים   
צלמית מי ומי ב"שדרות ברזיל"
                                       
צלמית מי ומי ב"שקר היופי"

צלמית מי ומי ב"לב משוגע"
צלמית מי ומי ב"מעבר לים"
צלמית הסודות של איסבל- טלנובלה מאת ניר של הלילה
שיחון קוריאני שימושי

מי ומי בלחיות את החיים

מילון הקלישאות הטלנובליות

שקרי האהבה

הטלנובלה דון חואן ועלמתו היפה

ללא ספק - הנפשות הפועלות

יומן חיים - הנפשות הפועלות


המלצה לעמוד הראשי קהילת תמיכה טכנית מנהלי קהילות הסכם שימוש באתר צור קשר השוואת מחירים בתי מלון בחו"ל Copyright ©2007-2009, אג'נדה

(0.1089)